Thursday, September 08, 2005

تن لش بازی

دل ام می خواد سه روز برم یه جای خوش آب و هوا تو یه هتل.صبح از خواب پاشم,صبح که نه ظهر بعدش برم رستوران غذا عالی بخورم تا خرخره بعدش برم باز تو اتاقم یک کم جلو تلویزیون وقت تلف کنم.اون وقت برم استخر رو یه کم آب تنی کنم نه زیاد که خسته شم.و از اون جایی که هتل ام عالیه می رم پیش ماساژور و یه ماساژ عالی می گیرم که زیرش خواب ام ببره.اون وقت می رم دوش می گیرم و می رم تو کافی شاپ یا بار(بسته گی داره هتل ام کجای این دنیا باشه)یه کم هم اون جا وقت می گذرونم .چون دیگه زیاد هتل بودم و شب هم شده می رم قدم زنی و یه شام توپ هم می خورم و بر می گردم هتل و بازم می خوابم.یعنی عین سه روز تن لش بازی


اینا فقط یعنی من خیلی خیلی خسته ام.از عید تا حالا فقط یه روز مرخصی بودم و اونم وسط روز زنگ زدن که بیا سر کار.حالا نمی خواد به ایده آل بودن بالا باشه ولی یه جایی باشه که هیچ کس از من انتظاری نداشته باشه حتی تفریح کردن.نمی دنم باید با چه انرژی برم دانشگاه

3 Comments:

Blogger Black Jazz Britain said...

Our week has seven days
But everyday is saturday

1:32 PM, September 09, 2005  
Anonymous Anonymous said...

Close Your Eyes and tell them SORRY , I need A rest ! As much as You work , they Expect More activites , and after All Nothing Left for you just boring Days and lost of opportunites , That are Past and Gone !


Be Your Self and Save Your Youth Days , and ... Do what you like . Don't let your Dreams Be just some simple Notes !

Wooow! Wake up Body ! and start Your Youngi Days !!!

5:22 PM, September 09, 2005  
Anonymous Anonymous said...

I remeber that "Half-day" taking off ...:D
Good luck in your Sunday presentation , please win the case, pleasssssseee ;)
Hamid

1:25 AM, September 10, 2005  

Post a Comment

<< Home