Monday, March 20, 2006

سال نو مبارک


سفره هفت سین ما امسال نه سبزه داره،نه سمنو،نه ماهیه قرمز،نه مامان،نه بابا و نه برادر.کار من همیشه خریدن ماهی قرمز بود،هم واسه خونه ی خودمون هم واسه عمه مریم.امسال تو ونکوور ماهی قرمز نخریدم.تو این شهر همه غریب، همین که سفره نصف ونیمه درست کردم و این که بتونم خواهرم رو راضی کنم که واسه سال تحویل بیدار بشه کلی هنر کردم.
سال 84 واسه من سال خوبی بود.سال تغییرات ولی خیلی سال سختی بود.از خیلی چیزا کنده شدم و به خیلی چیزا نزدیک شدم.هنوز هم نمی دونم که چه کاری کردم.
دل ام یه سال خوب می خواد، یه سال خوش.از غمگین بودن خسته شدم.الان تمام عزم ام رو جزم کردم که دیگه ناراحت نشم وسخت نگیرم.امیدوارم سال خوبی داشته باشم!!! چرا نه؟ حق هر کسی اینه که آرزوی بهترین چیزها رو واسه خودش بکنه.پس بلند می گم!
خدایا در سال جدید من رو خوشحال کن!منم بهت کمک می کنم.سعی می کنم خوبی هایی رو که می دی به بینم .خدایا می دونم که باید بگم "الهی مرا آن ده که آن به"پس کمکم کن که چیزهایی که آرزو می کنم بهترین باشه چون حوصله ی نرسیدن به آرزو هام رو ندارم.منم در عوض قول می دم که آرزوهای در دسترس بکنم.خدایا می دونم که به من خیلی نقاط قوت دادی،مثل صبروتحمل ومثل ودرک شرایط ،ولی بالا غیرتا، تو هم یه امسال رو، از امتحان کردن این صفات کوتاه بیا.منم قول می دم صفات دیگم رو قوی کنم.
خدایا بابت همه چیزهایی که به من دادی ممنونم،واقعا از داشتنشون خوشحال ام ولی تقصیر خودته!بشر پر توقع است.من بیشتــــــــــــر می خوام!!!!!خودت هم می دونی که من تلاشم رو می کنم،پس مثل همیشه به من بده و من هم قول می دم به تلاشم اضافه کنم و
همیشه هم یادم باشه که تو به من چی دادی


ســـــــال نو مبارک، به امید یک سال خوب برای همه

10 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kash dar morede man hame ja enghad rahat harf nemizadi!

12:05 PM, March 20, 2006  
Blogger Shine said...

سال نو مبارک!

9:01 PM, March 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

What we believe is true.
سال خوبي داشته باشي و هميشه خوش باشي.

11:45 PM, March 20, 2006  
Blogger Black Jazz Britain said...

عيد بر عاشقان مبارك باد
عاشقان عيدتان مبارك باد

1:06 AM, March 21, 2006  
Blogger Hamaad Djamshidi said...

دلم هوای خونه عمه مریم رو کرد یهو... اگه تماس داشتی، از قول من هم تبریک می گی؟

2:50 PM, March 21, 2006  
Anonymous Anonymous said...

amen!happy new year gelareh jan.

7:33 PM, March 21, 2006  
Anonymous Anonymous said...

سال 84 سال تغيير بوده پس هفت سين چيدن هم بايد يه جورايي جديد باشه و متفاوت با بقيه سال ها !

1:13 PM, March 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

سال نو مبارک من امروز اومدم شرکت جدید

2:34 PM, March 25, 2006  
Blogger ehsan said...

سال نو مبارک

7:51 PM, March 26, 2006  
Anonymous Anonymous said...

sale noo mobarak azizam khoshalam ke sadghane ba khodet va khoda barkord mikoni yadet bashe ke jesm va rohe khodet ro salem negahdari va betoni rahe khobi baray khodet antekhab koni dar vaghe khoda ro shokr kardi chon az oni ke beto dade dorost astefadeh kardi in ham azafe kon ke khob bebini va to tasmimatet dochare roya nashi hame chizo mesle ye gharibe bebin va davari kon sale khobi dashte bashi .

8:17 PM, March 31, 2006  

Post a Comment

<< Home