Monday, March 06, 2006

جنگ جنگ تا بهروزي

بعضي از آدم ها كه بالغ هستند سازمان "روان متحد"دارند و همه قسمت ها مسالمت آميز در كنار هم زندگيه خوب و خوشي دارند.
در بعضي از آدم ها بعضي قسمت ها پرچم سفيد مي برند بالا و تسليم مي شن و تا آخر عمر زير سلطه ي قسمت هاي ديگه مي مونند وجنگ هاي زير زميني مي كنند.
بعضي ها هم مثل من حي جنگ هاي صليبي راه مي اندازند . بزن و بكشيه كه بيا و ببين!مي دونم كه پس از گذشت زمان ، در تاريخ مي آد كه چه جنگ احمقانه اي بوده و كلي بايد به اش بخندم. ولي الان كشت و كشتاره! بعدش هم حتما انقلاب فرانسه و باخت تو روسيه و...اميدوارم برسم به روان متحد

پ.ن:الان مي آد مي گه: تو كه از تاريخ چيزي نمي دوني چرا حرف مي زني؟بين جنگ هاي صليبي و انقلاب فرانسه هزارتا چيز بود....
ولي خوب من اون چيزي كه بدردم مي خورد گفتم تو سخت نگير

9 Comments:

Blogger koooootah said...

سلام جیپسی عزیز.خوشحالم از ته دل بدون اینکه حتی یه ایالت از بدنم در این خوشحالی شرکت نکرده باشن.و این جشن بابت این هست که شما منو قابل دونستین و لینک دادین.راستی...بعضی ها هم مستعمره شدن.پرچم یکی دیگه تو ایالاتشون بر افراشته هست.اونا چهار دسته شدن.البته تا اونجایی که من میدونم.دسته اول از این استعمار کاملا راضی هستن و دارن سعی میکنن زیر این استعمار به روان متحد برسن.دسته دوم میخوان انقلاب کنن و از این استعمار در بیان و یه بار دیگه مستعمره دیگری بشن.دسته سوم براشون فرق نمیکنه کی استعمارشون کرده.دسته چهارم میخوان دیگه مستعمره نباشن

2:40 PM, March 06, 2006  
Blogger Hamaad Djamshidi said...

من از فدرالیزمِ در حال شکل گیری اروپایی خوشم میاد

3:53 PM, March 06, 2006  
Anonymous Anonymous said...

ae lanat be .... ke to ro be in fekrha andakht dastam behesh berese!!!!!!!!

9:43 PM, March 06, 2006  
Anonymous Anonymous said...

تا اين مرحله از زندگي دانسته ام كه مي بايد كوله بار غم ها و دلتنگيها را برزمين گذارد و به استقبال آينده رفت
--ايران درودي--

2:52 PM, March 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

انشاا... به دوران سازندگي هم مي‌رسيم (؛

5:24 PM, March 07, 2006  
Anonymous Anonymous said...

من كه بدون پرچم سفيد حتي ميشه گفت با پرچم قرمز تسليم تسليم شدم

10:32 AM, March 08, 2006  
Anonymous Anonymous said...

فکر کنم منظورت هی بوده که نوشتی حی

11:16 AM, March 08, 2006  
Blogger Black Jazz Britain said...

This comment has been removed by a blog administrator.

3:02 PM, March 09, 2006  
Blogger Black Jazz Britain said...

و هيشه توي اين جنگها يه سري قرباني مي شن!

3:05 PM, March 09, 2006  

Post a Comment

<< Home