Saturday, January 14, 2006

استکهلم




امروز روز سومیه که تو استکهلم هستم.یا 6 تا دختر دیگه تو یه آپارتمان هستیم.2 تا از نروژ 2 تا از استونیا و 1 از روسیه.و ندا هم که همکارمه
خیلی خوشحالم که با اینا هم خونه ای هستیم.
اول این که فهمیدم که فقط ما تمیز نیستیم!!!!از بس همه می گن ما ایرونی ها تمیزیم داشت باورم می شد!!!ولی اینا خیلی تمیزن حالا چرا رو نمی تونم بگم.
دوم این که استونیایی ها خیلی فقیرن و باهوش.
سوم نروژی ها خیلی تلفنی حرف می زنن.
چهارم,مشکل همه دختر ها در همه جای دنیا مرد ها هستند
پنجم,هیچ کس ایران رو خوب نمی شناسه ولی هم خونه ای هام خیلی خیلی با ما خوبن و خیلی مهربون
ششم,چه قدر مدیریت دستشویی بین 7 نفر سخته
هوا خیلی سرد نیست و خیلی هم شب نیست. همه چیز معمولیه.اینا اصلا سیگار نمی کشن.این جا 7 تا جزیره هست که می شه استکهلم ما تو حومه هستیم و هنوز شهر اصلی رو ندیدیم.البته با مترو سعی کردیم بچرخیم.ولی هم شب بود هم سرد
سفر همیشه من رو خوشحال می کنه
من هیچ علاقه ای به خرید ندارم

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

گلاره !
اينا چرا تميزن ؟
تروخدا زودتر
SMS
بزن بگو من دارم از فضولي ميميرم

8:59 AM, January 15, 2006  
Anonymous Anonymous said...

منم یه دوست امریکایی داشتم مسلمون بود،
همه امریکاییا مسلمونن.

10:28 PM, January 15, 2006  
Anonymous Anonymous said...

salam
mage khodet koja zendegi mikoni ke hala rafty stockholm? baraye kar oonja hasty ya dars ya har do ?
lol asan be man che cheghad foozool...be har haal khosh begzare

:-)

2:41 AM, January 16, 2006  
Blogger Black Jazz Britain said...

تو اصلا خريد دوست نداري!
و من هم ناپلئون بناپارت هستم!

8:31 AM, January 17, 2006  

Post a Comment

<< Home