Tuesday, December 13, 2005

Waiting List


حس آدمي رو دارم که تو ليست انتظار پروازي مونده.مي خواد بره به جايي که آرزوشو داره ولي هميشه اون هواپيما پره و نوبت بهش نمي رسه.اشتباه از من بود,بايد قبل اش به فکر بليت بودم نه الان ...من اول مقصد رو پيدا کردم بعد قصد سفر کردم بعد بارم رو بستم و رفتم فرودگاه غافل از اين که اين مقصد من مسافرهاي زيادي داره و همشون بليت داشتند.منم در آرزوي اينم که يه نفري که بليت داره نياد تا منو بزارن جاش!نگرانم دير بشه و وقتي که مي رسم اونجا هم فستيوال تموم بشه هم توي هتل اتاقي براي من نباشه و از همه بدتر که مي ترسم يه روزي بياد و ببينم که تمام وقتم رو تو ليست انتظار فرودگاه گذروندم

11 Comments:

Blogger Hamaad Djamshidi said...

اِ... تو هم اینجایی؟ کجا وایستادی؟ لباست چه رنگیه؟

5:27 PM, December 13, 2005  
Anonymous Anonymous said...

اگه فستیوال تموم شده باشه که دیگه همه هتلها خالین

10:52 PM, December 13, 2005  
Anonymous Anonymous said...

If i were you,i would rich there by heart!

11:39 AM, December 14, 2005  
Anonymous Anonymous said...

سلام بی معرف

اومدم اینجا برات بنویسم شاید یادی از ما بکنی!شاید...

11:52 PM, December 14, 2005  
Anonymous Anonymous said...

به نام خداي هستي بخش بي همتا
با سلام
نگرفتن بليط براي جاي نامعلوم ولي داشتن مسافر زياد و اميد داشتن به اينكه هر جور هست سفر كني و ووو ميدوني تو همه شزايط ازدواج را داري فكر كنم به اولين خواستگارت كه شرايط عمومي مناسبي داره جواب بدي مشكلاتت حل ميشه ولي سعي كن كمي هم خود شناسي داشته باشي .
بقيه اش باشه اگه خواستي بعدا بهت ميگم
يا حق
مشاور

6:49 AM, December 15, 2005  
Blogger M said...

حاج احمد التماس دعا
راس گفتی اینا رو یا جدا تعطیلی؟

1:13 PM, December 15, 2005  
Blogger Black Jazz Britain said...

eyval...kheili vaght ood ye dele sir nakhandideh boodim!

1:46 PM, December 15, 2005  
Blogger Pedram Taati said...

rahi ke antakhab kardi doroste hame aval maghsad ro payda mikonan va....
oni ke baram ghabel ghabol nist bitabi toe man jay to bodam miraftam khone va montazer sandali khodam mimondam az koja maalom shayad to ferst class jat dadan!

2:05 AM, December 16, 2005  
Blogger Nana said...

حاج احمد، دختری هستم 21 ساله، فاقد شرایط فوق الذکر، اما خواستار ازدواج می باشم.
چه کنم؟!

3:49 AM, December 16, 2005  
Blogger Hamaad Djamshidi said...

This comment has been removed by a blog administrator.

7:03 AM, December 16, 2005  
Anonymous Anonymous said...

به ليست انتظار خوش اومدي

12:26 PM, December 17, 2005  

Post a Comment

<< Home